Friday, November 19, 2004

Kawan aku yang cukup "handal" dalam hal memukul bola golf

Hari ni aku main golf lagi. Second time after the long puasa & raya break. My game is getting there. Hari ni aku main free lagi. Apa bole buat, aku pandai main banding ngan memember aku tu. Tapi, aku cukup respect ngan member aku yang sorang ni. Aku panggil dia Mr K.

Pengalaman dia main golf memang lebih banyak dari aku. Padan le, dia pun memang nyer tua dari aku. Minyak rambut kegemaran dia "Gatsby", buat letak kat kepala yang dah mula terang, macam hutan yang telah di balak. Hari ni dia kata dia tak sihat. Asyik nak kencing ajer.... Perut tak lawas lah, macam macam le. Last hole tu, bola dia pergi tepi kolam, takder stance. Aku ingat dia nak drop ajer, but Noooo... dia pi bukak kasut and stokin, senseng seluar, masuk kat air. Wooiyo, cam pro la!!! Aku tengok gaya dia buat practice swing, pas tu dia pukul, belepush masuk dalam air..... Naik kesian jugak aku tengok dia, tapi walau macamanapun, on the bright side ... AKU MENANG!!!! YAHOOOO!!!!! Don't worry my friend, there's still another day for "revenge"...

No comments: