Monday, June 13, 2005

Your mission Golfer Melayu, should you accept it.....jeng,jeng,jeng... (Mission Impossible music)

To track down: Zalimah bt Abdul Wahab aka Kak Za
IC no: 580506-04-5374
HP No: 0176723626 (prepaid card- been inactive for over a month- did a check with my TELCO friends)
Money in one of the bank: Zul "the hubby" :RM 21.38, Kak Za : RM10.07 and RM32.05 (Inactive accounts jugak)
Loan: Hire-purchase

Kak Za, a non-registered indonesian maid agent, a con-artist. Hubby; Zulkifli Abd Aziz,IC:580220-10-5917, employed at Residence hotel.

My CFO ajak aku serang rumah Kak Za kat Nilai. Gua cakap "Let's go!!! Dia kerja tak habis , gua nak at least 1/2 of the money that I've paid to her. BTW I've paid RM2,800. My CFO lagi teruk, orang gaji tak dak, duit yang dah diberi, RM6,000. I know another friend, an ex-customer, RM 4,000. So, aku, ngan CFO and another buddy of his, that looks like a "Yakuza" , went over to her house in Nilai. Sesampai aja ke rumah Kak Za, tengok gelap aje. Letters were not picked up. "aik, brother, minah ni dah cabut le, cilanat punyer orang" gua suda naik geram. Stop a neighbor of hers. An Indian. Ngan muka aku cam nak pukul orang, gua tanya dia " alooo adik, itu tuan rumah suda pindah ka? " ai yo yo, apa pasal ni datang ramai-ramai? ya, dia suda pindah, suda libih satu bulan"
Cheist, sungguh kurang sopan. Jaga lu Kak Za, I will track you , mam. Lu mana mau lari , hah???? Malaysia ini kecik sajer

1 comment:

Anonymous said...

Acctually I pun terkena jugak, I dah ada contact number dia and this week nak redah serbu dia kat cafe baru dia anyway kalau nak ape2 maklumat add facebook saya Amy Amylea/ amylea1312@yahoo.com